Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

13 Februari 2019 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag bezoeken we voor de verandering weer een tempel. De hoog in de bossen gelegen Doi Sutep tempel. ( de naam hoeven jullie niet te onthouden hoor, dat doe ik ook niet ). Ik moet zeggen ze zijn allemaal prachtig en de 1 heeft nog meer bling bling ( daar zijn ze hier gek op ) maar ik begin toch wel een beetje tempel moe te worden. Ik ga dat natuurlijk niet tegen Inie mini zeggen.. Ik kijk wel uit. Er staat voor vanmiddag een hele leuke traditionele Thaise markt op het programma waar we al voorzichtig voor hebben bedankt. Dus als ga ik niet zeggen dat ik ook geen tempels meer wil zien ( en Paul vind ze nog steeds even mooi dus we bezoeken ze vrolijk verder ) dat overleeft ze het vast niet. We hebben nog wat door de stad gereden en zijn we naar het monument van de Three kings gewandeld. Van daar uit hebben ze ons naar het hotel gebracht zodat we allemaal een vrije middag hadden. Paul en ik zijn een rondje gaan geocachen, het was best warm maar we hebben leuke gevonden. Na 9 kilometer waren we het dan ook best wel zat. Hebben we heerlijk geluncht in een gezellig cafe om ons daarna te verkleden voor een typisch Noord-Thais diner ( met dans en vermaak ). Nou we hebben genoten. Haha echt niks voor ons. Het eten was echt heel erg lekker en ze hebben best wel hun best gedaan. Maar wat waren we blij dat het afgelopen was en dat we lekker ons mandje in konden.. Morgen een hele leuke dag in het vooruitzicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 27499

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: