Vliegen. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Vliegen. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Vliegen.

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

05 Februari 2019 | Thailand, Bangkok

Vandaag 5 Februari half 6 Thaise tijd dus bij jullie is het nu half 12 in de morgen.. Ik zal bij het begin beginnen.. Zondag morgen half 11 ( Nederlandse tijd ) hebben Nick en Debbie ons naar Schiphol gebracht.. In gecheckt bij een uiterst vriendelijke meneer ( emiraten staat immers bekend om zijn vriendelijke personeel.. ( nou die mening delen wij later niet meer hoor ).. na een super snelle handbagage controle ( niks hoeft meer uit je tas “ heerlijk “ ) even lekker rond gehangen om daar na in het vliegtuig naar Dubai te stappen. Waar we heerlijk hebben gezeten met 3 stoelen voor ons samen ( dat vinden we altijd een kadotje ) Na bijna 8 uur vliegen ipv 7 ( we mochten niet landen ivm de drukte) hadden we toch nog 3 uur de tijd op het vliegveld om onze benen te strekken en kipnuggets te eten van de Mac.. Ik moet zeggen ze smaken echt hetzelfde als in Nederland dus het eten is echt niet zo speciaal in Dubai zoals ze altijd zeggen. Om kwart voor 3 in de nacht ( Dubai tijd en voor jullie half 12 Nederlandse tijd ) moesten we weer in het volgende vliegtuig stappen dus heerlijk gelezen, gepast en alles op ons gemakkie gedaan om 2.45 ( Dubai tijd voor jullie kwart voor 12 Nederlandse tijd ) naar onze gate gelopen.. We vonden het wel zo stil daar ( alle stoelen waren leeg!! ) Oeps wat blijkt we hadden gekeken naar de tijd dat onze gate uiterlijk zou sluiten!! Echt met nog 2 minuten ( die zijn in Dubai trouwens net zo kort als in Nederland en hier in Thailand ) Maar we konden nog mee.. Hoe dom kan je zijn als best wel ervaren vliegers.. Maar we zaten en gingen ook gelijk de lucht in. We hadden ons trouwens best wel verheugt op het lekkere eten in het vliegtuig. Nou geloof me dat ik denk dat de varken het nog niet lekker hadden gevonden. Kipbrokken in tomatensaus met spinazie zonder smaak en een salade van dingen die ik nog nooit gezien hebt. Maar gelukkig waren we niet de enigste want ik zag alles weer teruggaan in de kliko. Na de heerlijke maaltijd zijn we lekker een tukkie gaan doen.. Om wakker gemaakt te worden door de meest vreselijke stewardess die je je maar kan bedenken. ( weg imago van het vriendelijke personeel bij de Emiraten. ) Ze snauwde echt dat ze onze deken moest hebben, Paul zijn Raam omhoog moest en onze stoelen rechtop moesten.. Pffff the bitch..Na aankomst op de vliegveld van Bangkok om 12 uur Thaise tijd ( 6 uur in de morgen Nederlandse tijd ) op zoek naar de koffers en de taxi die ons naar het hotel zal brengen. Na even zoeken ( we zochten namelijk een bordje met MAAGDENBERG ) Vonden we een aardige dame met de tekst MUIS X2 op haar bordje getypt had omdat Maagdenberg echt veel meer werk was om te typen.. ipv 4 letters had ze er anders 11 moeten typen, en we zijn nu eenmaal in Thailand dus zijn ze liever lui dan moe.. vanavond Thaise tijd voor jullie 6 uur eerder ga ik verder met het verhaal anders wordt het veel te lang voor jullie om te lezen.. Tot straks