Bambi is nu wees - Reisverslag uit Skykomish, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Bambi is nu wees - Reisverslag uit Skykomish, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Bambi is nu wees

Door: P de M

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Skykomish

Arian gaat zo het reisverslag maken. Maar deze mocht ik doen....
We kennen allemaal het sprookje van Bambi. Er was eens een hertje....... wij reden van de Glacier naar Helena. De highway 83 waar de maximale snelheid 70 Mile is. De rit gaat door bergen en dalen met mooie landschappen, bomen en watertjes. Wij als toeristen rijden daar heerlijk rond max 50 mile. Amerikanen vinden dat niet fijn. Hangen dan op je bumper en proberen op de meest onmogelijke plekken je in te halen.. en daar begint het sprookje. Ik ben het zat dat gejakker en geplak en neem een bospad als escape route. Ergens halverwege staan er twee reebruine beestjes in het bos. Neef en nicht van Bambi. Na dat ze geposeerd hebben voor het kodak moment keren wij om en gaan verder op de highway 83. We waren vergeten gedag te zeggen tegen Bambi en zijn moeder. Moeder besloot vlak voor onze auto de weg op te springen. ( van jolige jumper naar gewond op mij bumper ). Ergens zag ik het aankomen en was al aan het remmen. Maar helaas ontwijken ging niet meer. Ram, pats boem en daar lag zij.... het arme dier rolde voor de auto en haar achterpoten waren gebroken of zo iets.. daar sta je dan... Bambi langs de weg ziet het gebeuren. Moeder gaat daar kruipend naar het gras. Een aantal auto's stoppen direct.. we praten wat heen en weer. Iedereen wil helpen. Een man zegt, je hebt geluk, gebeurt hier zo vaak. Maar wat nu, vragen wij!!! Er is maar een manier.. " heb je een pistool bij je" eh wat zegt u ? Ik een pistool bij me ?? Nee die heb ik niet !! Een andere man zegt : wacht maar, loopt naar de auto en pakt zijn pistool. Moet zeggen met tegenzin loopt hij naar het hert en schiet hem door zijn hoofd. Nu is Bambi wees. Wij ?? Niks, geen krasje op de auto. Iedereen stapt weer in en rijd weg... hele vreemde gewaarwording.

  • 17 Juni 2017 - 04:15

    Paul En Arianne Maagdenberg:

    Met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen zijn we helemaal ondaan verder gereden... Dit wil je echt niet meemaken...

  • 18 Juni 2017 - 16:30

    Ger En Aad:

    ach wat erg voor jullie kan je toch niks aan doen

    Geniet van de vakantie
    het zal wel meer gebeuren
    Sterkte en tot morgen
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 27508

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: