Bijna laatste verslag!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Bijna laatste verslag!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Bijna laatste verslag!!

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

01 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag aangekomen in L.A. Via de plaats Lake Havanu City. Achteraf hadden we beter van de Grand Canyon kunnen vliegen want het was heel ver rijden, wel mooi maar ikzelf was het rijden erg zat en Lake Havenu City was nou ook niet iets wat we niet hadden kunnen missen..Na ongeveer 4700 kilometer aangekomen in bijna de laatste plaats van onze reis L.A. Nou ja de laatste want dit hotel staat maar op ongeveer 20 minuten van ons volgende hotel vandaan.. Haha we hadden dus net zo goed gelijk naar Santa Monica kunnen gaan maar ik denk dat het prijs verschil dan iets te groot zou zijn.. Morgen gaan we een dagje hop on hop off doen als het goed is.. Om alle belangrijke plaatsen te zien zonder dat we er te moe van worden.. ( we zijn nou eenmaal geen stads mensen ).. Als het goed is wordt het morgen ook iets koeler hier.. Want 38 graden is best wel warm.. Zeker om door een stad te crossen.. Pfff wat een stad.. Echt we zijn geen stads mensen.. Wat is het vies stinkt het en al die zwervers,ook het hotel is niet jevanhet het lijkt net alsof de auto's door de kamer rijden, alles is het net niet.. Gisteren toch nog aardig wat gelopen eerst naar de hop op hop off.. Was iets verder dan we dachten.. Door buurten die wel Beverly Hils heten maar het ongeveer 30 jaar geleden misschien waren.. Hop op gevonden.. Lekker 2 uurtjes rond gereden, daarna hadden we zo honger dat we bij de mac snel wat hebben gegeten, wat rond gelopen over de walk off fame.. Het Hollywood sine gefotografeerd en hub weer in de bus ( weer dezelfde die wisselde na 7 stoppen ) hup op de andere lijn.. Weer ongeveer 2 uur.. Haha wel veel gezien maar of het ons allemaal boeide laten we in het midden.. Zo weer op het wissel punt.. Jammer dat de bus maar 1 kant op gaat dus moesten we .... weer de eerste route nog is doen.. Anderhalf uur maar!! Haha. Uitgestapt bij de metro ( we hadden geen zin om terug te lopen.) Helaas kan je daar ook net als in Nederland geen kaartje meer kopen... Je reist ook op een pas.. Weer naar boven, dan maar met de bus... Welke? Er rijden er wel 5.. Even vragen.. Deze kan alleen wel overstappen... Oke wij betalen.. Kan alleen gepast!! Haha maar we mogen mee zonder te betalen.. Op het overstap punt uitgestapt.. Nummer 6500 op de weg waar we moeten zijn.. Zullen we lopen.. We moeten gepast betalen... Oke we hoeven maar naar nummer 312.. Gelukkig lopen we de goede kant op.. Nou we hebben het gered.. ( was iets van 3,5 kilometer).. Daarna wat gaan eten en slapen... Nu ff luieren en inpakken en naar ons laatste hotel... Ik hoop beter dan dit want dit vergeten we maar liever snel... Ik laat het jullie weten...

• 01 Juni 2015 - 20:29

Andre:

Nou nog even genieten van jullie laatste dagen! Jammer dat ik jullie niet terug kan vliegen en weer thuis afzetten hahaha dat zou wat zijn geweest, maar goed ik hoop dat het weer een onvergetelijke vakantie met onwijs mooie ervaringen. XXX

• 02 Juni 2015 - 00:02

Nick En Debbie:

Bijna alweer 20 jaar geleden dat ik hier zelf was, zal best veel veranderd zijn, nog even van jullie reis genieten, liefs van ons.

• 02 Juni 2015 - 11:21

Ger En Aad:

Nou Paul en AAi het zit haast op
    Maar het is toch een mooie reis geweest