Laatste dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Laatste dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Laatste dagje San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Eindelijk weer intenet dus maak jullie borst maar nat.

Vandaag staat Alcatraz op het programma dus vroeg uit de veren want we gaan met de boot van 9 uur.. We hebben besloten om een taxi te nemen omdat we gewoon heel lui zijn deze morgen... Nou dat hebben we geweten.. Nikki Lauda was er niks bij.. Gelukkig had ik al een reistabletje ingenomen voor de boot anders had ik vast de taxi onder gekotst.. Daarna in de rij om de boot op te mogen.. Het boot tochtje viel gelukkig mee.. Op Alcatraz een audio tour gehaald en na het aanzetten ook weer gelijk uitgezet... Wat een irritante stem had die vent zeg...dus gewoon wat rondgekeken foto's gemaakt.. Ongelooflijk wat een kleine celletje hadden ze zeg, dat is nog is straf.. Daarna hebben we nog even genoten van de skyline van San Francisco in de zon om daarna de boot te nemen naar het vaste land... Even langs Starbuck voor een bakkie met iets lekkers en plannen maken voor de middag.. Een lekker broodje gehaald om die lekker in de zon op te eten in het Golden Gate Park.. Dus hup in de hop op hop off.. Waar ik heerlijk mijn ogen even heb dicht gedaan want slapen zit nog niet echt in mijn jetlag systeem..Nog een paar geo caches gezocht in het park en daarna de bus in naar China town. ( dat moet je gezien hebben zeggen ze ) nou dat hebben we hoor.. Bijna 10 minuten toen waren we het zat.. Weer in de hop op hop off op zoek naar een plek om wat te drinken en te eten... Nou hadden we een vreselijke chauffeur dus Paul vond het een goed idee om uit te stappen en verder te gaan lopen... Nou dat hebben we geweten... Op weg naar Pier 39 .... Vanaf pier 1.... Geloof me het is een heel eind.. Niet normaal... En na de wandeling over de brug gisteren zit de vermoeidheid nog super in mijn benen... Haha en daar aangekomen.. Geen steak ofzo.. Alleen maar vis... Dus ff een cola bij de Mac en in het oude trammetje ( met een vreselijke bestuurster, die alleen maar op het belletje zat te rammen... ) naar Union Square... Daar een heerlijke steak gegeten bij John's grill.. Na het eten naar ons hotel gelopen ( niet normaal trouwens hoeveel zwervers en gestoorde er in San Francisco leven ) om ruzie te voorkomen heb ik van hun maar geen foto's gemaakt.. Dikke knuffel van uit San Francisco...

• 17 Mei 2015 - 10:45

Ger En Aad:

Hallo dat was zeker wel de moeite waard om daar te lopen noe veel plezier met jullie
    verdere reis groeten van hier

• 17 Mei 2015 - 12:41

Marie-Anne Sluiters:

Wat een prachtige reis maken jullie, echt heel fijn om deze verslagen te lezen.
    Wij hopen op een geweldig vervolg hiervan,