Lekker rustig dagje gehad.. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Lekker rustig dagje gehad.. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Lekker rustig dagje gehad..

Door: PaulenAriannezijninZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

25 November 2011 | Zuid-Afrika, Knysna

Daar zijn we weer.. Wordt wel arm van dat internetten hoor.. Dat is het enige dure hier in Zuid Afrika..Maar dat mag de pret niet drukken hoor jullie berichtjes zijn erg aangenaam ik heb nog geen tijd gehad om heimwee te hebben dus het gaat super hier.. Vandaag zijn we terug gegaan naar Tsitsikamma om de brug te bekijken (en te bewandelen) We moesten doorvoor wel een kilometer trap op !! Jaja ik heb het gedaan,ik heb er overheen gelopen... Hij was minder hoog dan ik dacht en het viel allemaal mee.. (tot een of andere debiel er op ging springen. Een volwassen man nog wel!!Ik heb dan ook alle engelse lelijke worden die ik kan tegen hem gezegt. Het was echt super mooi daar. Het dalen was iets minder maar het is de moeite waard geweest.. Na een Afrikaans blikje TAB (cola light)zijn we naar een slangen reservaat gegaan en hebben van alles geleerd over slangen welke giftig zijn welke je niet bijten maar alleen maar wurgen het was echt weer helemaal leuk. We mochten de niet echt gevaarlijke vast houden (er was er een zo mooi en aardig dat ik er thuis ook wel 1 zou willen hebben)..Na de rondleiding zijn we naar Pletten Bay gereden en hebben daar heerlijk in de zon aan het strand een lekker broodje gegeten.Daarna naar ons hotel om nog even van de zon te genieten.Vanavond lekker gegeten. Het gaat hier al net zo als in Nederland bij alles wat ik bestel verander ik wel iets haha In de salade wil ik geen anjovis, bij het hoofd gerecht wil ik een ander sausje en bij het nagerecht wil ik van de chocolade trio (lees trio) alleen de cheescake van witte chocolade. Rene@ Het eten is in Zuid Afrika trouwens overal goed we hebben al een braai gehad,met een of andere broodpap ook we hebben wratte zwijn, inpala, struisvogel, kudo (koedoe) gegeten..En paul drinkt het lokale bier..Ik zal er ook weer een paar foto's opzetten voordat mijn kostbare uur voorbij is.. De taal die ze hier spreken is echt geweldig we liggen de hele tijd krom van het lachen(we hebben zelfs een krant gekregen en hebben een Afrikaanse zender op de radio aan..)Geweldig!! Ze hebbe zelfs een Zuid Afrikaanse Nick en Simon.. Haha Morgen rijden we via de mosselbaai naar Hermanus, onze laatste tussen stop voordat we naar Kaap stad rijden.. Toedeledokie en geniet van de foto's...

  • 25 November 2011 - 20:37

    Jan:

    Hoi Arianne en Paul. Geweldig jullie avonturen. Je hebt ons aardig opgewarmd voor het komende jaar. Geniet nog van jullie week in Capetown. Knuffel Anita en Jan

  • 25 November 2011 - 20:53

    Lia En Hans:

    arian ik kijk met verwondering naar de foto met de slang ,wat een lef .ik krijg al kippevel als ik er aan denk maar hij is wel erg mooi .wat fijn dat jullie er zo van genieten ( van de reis he)en al die beesten die je gegeten hebt .heel bijzonder .wrattenzwijn hahahah!!!ik zie het al voor me.weer een knuffie allebei.xxxx en groetjes

  • 25 November 2011 - 21:20

    Pa:

    Goed verhaal en mooie foto's, maar ik heb toch liever een tuinslang in mijn handen, iets minder gevaarlijk lijkt mij dat. Geniet nog van de rest van de vakantie.
    Groetjes van Ma M, Ma en Pa,

  • 25 November 2011 - 23:21

    Nicolette:

    Ohhhhhhhhhhhhh wat een lieffie. Wat een vreselijk mooie foto jij met die gele slang, was dat een albino python?? of toch nog anders? Handig voor de boodschasppen als de staart nog thuis is is de kop al in de Koningshoek, toch sneller misschien dan Klorissa

  • 26 November 2011 - 07:10

    Nelleke:

    hai zusje ik ben super trots op je,ik had al zo,n vermoeden dat je het ging doen.Ik vind het super dat jullie het zo onwijs naar je zin hebben ,geniet er nog maar lekker van, love you x x

  • 26 November 2011 - 11:17

    Aad:

    groetjes trix en aad mooi slang voor tasie

  • 26 November 2011 - 12:22

    René:

    Oe. broodje wrattenzwijn; ik ruik een gat in de markt! Lekker broodpapje en dan gratis een flos-slangetje erbij... ja ik denk dat dat bier dan ook wel hoognodig wordt...


  • 26 November 2011 - 12:56

    Marie-Anne Sluiters:

    Lieve Arianne & Paul,
    Wat gaat het toch snel zo'n reis van jullie, ik zal het missen als het voorbij is! Wat een belevenissen...
    Pachtige foto's hebben jullie in ieder geval om mee te nemen en van te genieten. Ja, die taal is natuurlijk te gek. Succes met alles en veel liefs van ons,
    Fred & Mar.

  • 26 November 2011 - 22:24

    Willemien:

    Wat staat de kleur geel jou geweldig zeg!!!!
    Heb je ook zo gelachen bij de pin automaat,met de tekst: je moe nie druk nie".
    En weet je waarom de impala zo'n zwarte M op z'n kont heeft?? Dat is van de Mac Donalds!!!
    Nog walvissen gespot in Hermanus??Geniet nog van het Kaapse land

    .

  • 27 November 2011 - 10:53

    Hans, Liek En Kids:

    Zo, eindelijk weer een berichtje van ons. We liepen achter en moesten net even 4 verslagen achter elkaar lezen (niet dat dat een straf was hoor!) Maar wat een geweldige belevenissen zeg! En wat een lef hebben jullie!!!! Het enthousiasme straalt uit de tekst, GEWELDIG! En Arian...zo te lezen heb je toch nog ff lekker kunnen schelden. Dat hebben we donderdag wel gemist op de fair hoor, hahaha. Tot snel weer en natuurlijk weer een dikke kus van ons allevier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Laatste weekje alweer!!

Recente Reisverslagen:

03 December 2011

De laatste dag

02 December 2011

Laatste dagje morgen..

01 December 2011

Rondje Kaapstad.

30 November 2011

Verdrietig dagje..

29 November 2011

Vandaag alleen wat foto's!!
Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 27523

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: