Vandaag een rustig dagje gehad.. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Vandaag een rustig dagje gehad.. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Vandaag een rustig dagje gehad..

Door: PaulenAriannezijninZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

24 November 2011 | Zuid-Afrika, Knysna

Hallo Allemaal

Ik zal zo eerst een paar mooie foto's erop zetten, gisteren was mijn internet uur op.Haha Gisteren zijn we vanuit Addo naar Knysna gereden. Onderweg zijn we gestopt om groot boom te zoeken en om de hangbrug bij Tsitsikamma te bewandelen ( Ik ga alleen kijken, ga van mijn leven niet op zo'n hangbrug ). maar tot 1 uur ging het goed mooi weer alleen een beetje wind. Na het bezoek van groot boom (we hebben hem gevonden)en onze lunch was het weer zo slecht dat we hebben besloten om door te rijden naar het hotel. De regen kwam ondertussen met bakken naar beneden.. Na een lange nacht zijn we vanmorgen naar Oudtshoorn gereden op zoek naar het winkeltje van Uncle Sam ( maar die winkel bleek na lang zoeken in Stellenbosch te zijn ) haha echt weer wat voor mij Maar we zijn vanmiddag naar een struisvogel boerderij geweest en hebben heel wat geleerd over de struisvogel..(dit is Paul: Arian kan nu ook al afrikaans schrijven dus af en toe verbeter ik af en toe wat zinnen haha.) Ik ga nu wat foto's plaatsen voordat het weer te laat is.. Het weer is trouwens opgeknapt vandaag en hopen morgen terug te gaan naar Tsitsikama om nog een poging te doen om de brug te bekijken.. Toede loe we genieten erg van al jullie berichtjes hier in het verre Zuid Afrika Knuffieeee. (Paul voor Aad H.O.D.Aad bewaar die koffie maar dan zal hij hetzelfde smaken als die koffie hier dan ben ik eraan gewend.Vergelijk de koffie hier maar alsof je 3x hetzelfde koffie patje gebruikt..

  • 24 November 2011 - 16:14

    Lijda:

    Volgens mij hebben jullie wel een rustig dagje verdiend! Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Dat wordt uitrusten als jullie weer terug zijn in Mssls.
    Ken wel meer mensen die in Z-A zijn geweest, maar die hebben niet zo veel dieren gezien als jullie.
    Veel plezier nog de komende tijd en maak ondertussen geen ruzie met leeuwen, nijlpaarden en meer van dat mooie, maar grote spul.
    Toedeloe,
    Lijda

  • 24 November 2011 - 16:15

    Lijda:

    Wat ik nog vergeten had: wat een gave foto's!

  • 24 November 2011 - 17:02

    Nelleke :

    hai lieve schatten nou hier dan eindelijk een berichtje van mij ik heb alles gelezen hoor maar had niet door dat ik ook wat terug kon sturen john heeft me even geholpen ha ha lekker snugger weer, het lijkt mij ook een fantastische reis wil ik zeker ook nog een keer gaan doen, en super dat jullie het zo naar je zin hebben,en zusje gewoon over die brug gaan denk maar aan mij,prachtige foto,s in ieder geval nog hele fijne dagen heel veel liefs nelleke

  • 24 November 2011 - 17:55

    Jacqueline:

    Kun je niet wat van die leuke Afrikaanse bordjes voor mij jatten :-) Zie nu pas dat jullie in Zuid-Afrika zijn en niet in Blijdorp!! Waanzinnige foto's. Wonen daar ook mensen nie? Enjoy de laatste week.

  • 24 November 2011 - 22:24

    Willemien:

    Als je de hangbrug niet leuk vind Arian,kan je ook bungyjumpen hoor!! Ook heel spannend om te doen,zeker nu je al zoveel spannende dingen hebt meegemaakt. Heb je nog een ritje gedaan op zo'n Volstruis???En Stellenbosch daar kom je nog wel.Oom sammie se winkel, is 1 grote klerezooi,maar wel grappig.
    groetjes uit het m'sluise.

  • 25 November 2011 - 08:16

    Mootje:

    Helloa!!

    Wat leuk om iedere keer weer jullie verhalen te lezen.....
    En de foto's, geweldig!!

    Slender mensen vragen al wanneer jij en rosie terug komen hihi!!

    Ik zou zeggen, geniet er lekker van samen!!


  • 25 November 2011 - 08:42

    Frans En Christine:

    Is er ondertussen ook een dier wat je nog NIE gezien hebt NIE? Mooie foto's, vooral die met de welpen erbij. Wanneer komt dat rustmoment voor jullie? hahaha
    We hoeven niet te vragen of je genieten, dat blijkt duidelijk uit de verhalen. (Frans vindt de foto's van deze diertjes leuker dan die onderwatervisjes van Rich hahaha).

  • 25 November 2011 - 09:54

    Marie-Anne Sluiters:

    Lieve Arianne & Paul,
    Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt, echt super...
    Machtig zo'n reis, super dat wij zo kunnen meegenieten. Veel plezier en geniet met volle teugen, ik neem nog even een bakkie....
    veel liefs van ons,
    Fred & Mar.

  • 25 November 2011 - 19:12

    René:

    Hebben ze daar ook diertjes onder de tweehonderd kilo? 't Lijkt me een bizarre ervaring, al die beesten zonder hekjes. En normal-size boompjes? Puur uit belangstelling? Hebben jullie ook al iets lokaals geproefd of wordt dat afgeraden?
    Groet'n!

  • 26 November 2011 - 19:22

    Rosie.:

    Nou zo rustig leek dat dagje niet je ogen maken volgens mij overuren! Schitterende natuur en leuke dieren en nog lang niet uitgeken. Geniet ervan en wij met jullie!

    Doei Rosie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Laatste weekje alweer!!

Recente Reisverslagen:

03 December 2011

De laatste dag

02 December 2011

Laatste dagje morgen..

01 December 2011

Rondje Kaapstad.

30 November 2011

Verdrietig dagje..

29 November 2011

Vandaag alleen wat foto's!!
Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 27534

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: