Van Las Vegas naar Springdale en Springdale.. - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Springdale en Springdale.. - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Springdale en Springdale..

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

22 Mei 2015 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag vroeg op pad, weg uit het mega bruisende Vegas, nog even een souvenir gekocht en een broodje naar binnen gepropt en op pad naar de Hoover dam.. wat een mega dam is dat, wat leuk is dat precies in het midden van de dam de grens ligt tussen Nevada en Arizona.. ( als ik mijn huiswerk goed heb gedaan) .. even rondgekeken op de plekjes die je niet mag missen.. wat kiekjes geschoten op weg naar Springdale... Wat we even vergeten waren is dat je in de tom tom ook de staat moet intikken waar de plaats ligt.. Het kan namelijk dat er zomaar 2 of 3 van die plaatsen zijn in Amerika.. Laten wij nou die pech hebben... na een uurtje of 2 rijden viel het Paul op dat we deze weg al een keer hadden gereden maar dan aan de andere kant.. Ooo ja dat kan natuurlijk!! Ik had immers gezien dat we ergens ( lees ergens ) op een dag een stukje terug moesten over dezelfde weg.. ( stukje ) nou die dag was niet vandaag.. Maar over een dag of 2 Nog een half uurtje later stonden we dan ergens wat Springdale zou moeten zijn... Lief ? Zouden we niet is op die grote kaart kijken die we bij de ANWB hebben gekocht.. Lief ? Op welke weg zitten we nu ? De 95 vanuit Vegas ... O even stil... Lief ? We hadden de 15 moeten hebben, de andere kant Vegas uit... Kakker de kak tom tom opnieuw ingesteld om weer terug te rijden 450 kilometer.. dus 4,5 uur.. Als je denkt dat je er bijna bent is dat echt een tegenvaller.. Maar even ademhalen weer op aarde landen, je berusten in het lot en gaan met de banaan.. de nodige ongein uitgesproken natuurlijk ( waar heb ik dit eerder gezien) ( en 3 keer Vegas op 1 dag is wel weer genoeg ). Weer op weg naar Springdale ( nu de goeie ).. uiteindelijk kwamen we om kwart over 8 gebroken aan.. Het was hier ook nog een uur later ( een tijdverschil in een tijdverschil daar snapt mijn innerlijke Gijs natuurlijk niks van..) maar we hebben het gered.. hebben wat gegeten en zijn lekker gaan slapen.. Morgen Zion National Park... en helaas is het alweer veel te laat dus morgen de foto's!!

• 22 Mei 2015 - 13:26

Esther:

hahaha heel herkenbaar.

• 22 Mei 2015 - 13:58

Nick En Debbie:

Hoi Paul en Arianne,

Eerlijk we hebben om jullie gelachen, we zagen het al voor ons, jullie de verkeerde kant op.
    Je moet maar denken, is een mooi verhaal voor later hihi, top dat jullie het naar de zin hebben, geniet er lekker van en we zijn benieuwd naar jullie live verhalen xxx Nick en Debbie