San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal.. Eindelijk een berichtje uit het verre San Francisco..Het heeft even geduurd maar hier ben ik dan.. ( klaar wakker om 10 voor 6 in de morgen...) wat een ellende dat tijd verschik.. Ik heb honger als ik moet slapen ik heb slaap om 7 uur in de avond en moet kakken als het helemaal niet uitkomt... Ze zeggen dat het in 2 dagen allemaal goed gaat maar bij mij zal het wel 3 weken duren... Dus tegen de tijd dat we naar huis gaan zit ik in het Amerikaanse ritme.. Maar ondanks dat allemaal is het hier super!!! Maandag morgen zijn we om kwart over 6 op gehaald met onze prive chauffeur Andre . (Ik heb trouwens een leuke foto maar helaas staat die op de laptop ( waarvan Paul het wachtwoord heeft veranderd ) en ik hem maar niet wakker voor zal maken.. Dus even zonder foto's...).. Nog even gedag gezegt tegen Frans die naar zijn werk ging.. Op weg naar schiphol.. Koffer ingeleverd, en wachten op het moment dat we mogen instappen.. En wat een verassing.. Onze prive chauffeur is er ook en brengt ons helemaal naar San Francisco... Wat een luxe.. Wat iets minder luxe was waren onze stoelen... Wel beenruimte van 5 meter maar dat hadden ze van de breete van de stoel afgehaald.. En ook de afstandsbediening hebben ze voor de makkelijkheid maar in de stoel geplaatst... Met als gevolg dat Paul het geluid van de tv nu nog harder en zachter kan zetten op de blauwe plek op mijn bovenbeen.Gelukkig was daar Andre onze prive chauffeur die ons allemaal lekkere dingen kwam brengen.. Sokken , ooglapjes, een pen, tandpasta en lippenvet.. En heerlijke broodjes kroket, vruchten spiesjes...mmm en als we even gezellig een babbeltje wilde maken konden we gezellig bij Andre onze prive chauffer boven in de keuken terecht.. Waar heerlijke camping stoeltjes stonden die beter zaten dan onze eigen stoelen..ik moet zeggen de tijd is omgevlogen.... Aangekomen in Amerika ging het voor Amerikaanse begrippen heel snel... Vingerafdruk hier vingerafdruk daar fototje en we mochten doorlopen... Op naar de taxibus wat ook gesmeerd liep, dus echt super op tijd in Hotel Good... Tot onze verassing had onze prive chauffeur zijn taak wel heel serieus genomen en werd ook onze prive gids in San Francisco.. Wat een toewijding van deze man en dat terwijl we alleen maar hadden gevraagt om ons op Schiphol af te zetten.. Na enig overleg hoe we deze dag het makkelijkst door moesten komen ( we hadden 9 uur extra deze dag ) hebben we besloten om de hop op hop on te nemen.. Tot we bij de opstap plaats aankwamen dachten we dat nog steeds.. Maar het bleek dat we stroop waren.... 1,2 3, 4 bijen en een bij op afstand kleefde aan ons vast en ratelde en ratelde de 1 had dit de ander dat.... Pffff en dat aan ons slaap hoofdje maar nee dat werd hem niet... Morgen maar met de bus en vandaag maar met het o zo bekende kabeltreintje naar de kust... Maar eerst even pinnen.. Helaas de pas vergeten op wereld te zetten dus helaas geen ping ping... Gelukkig wat meegenomen uit Nederland dus geen stress.. Ff pas veranderen en klaar... Morgen kunnen we pinnen.. Ff bakkie ff appen en dan op pad naar Pier 39.. Gezellig druk daar ff bij de wel bekende zeerobben gekeken ( wat stinken die zeg ) en lekker pizza's gegeten, die onze prive chauffeur betaalde ( wat een toewijding weer) volgens mij zijn we daarna naar het hotel gegaan voor een heerlijke nacht (rust).. Dachten we....

• 14 Mei 2015 - 16:02

Frans:

Blij dat het vanaf de eerste dag al super is. De caches gaan goed zie ik

• 14 Mei 2015 - 17:07

Ma:

Fijn dat jullie een goede overtocht hebben gehad.
    geniet maar lekker
    doei pa en ma

• 16 Mei 2015 - 09:15

Wilandree:

Whahhahaha, wie is dat die privéchauffeur, wil ik ook...

• 17 Mei 2015 - 00:19

Andre:

wat een overdreven actie van die prive chaufeur!