Eindelijk weer internet dus lees ze.. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Eindelijk weer internet dus lees ze.. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer internet dus lees ze..

Door: PaulenAriannezijninZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

19 November 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

Na een hele gezellige avond met onze nieuw gemaakte vrienden,gaan we allemaal een andere kant op Manon en haar moeder naar Durban en Chiel en Laura gaan nog even lekker genieten in Kaapstad..En wij zijn op weg gegaan naar swazieland (oplettende van jullie weten dat ik het vorige verslag heb geschreven in swazieland maar omdat het internet er steeds van afging maar ben gestopt) Maar het verhaal gaat gewoon verder. We hebben een heel eind gereden om in swazieland te komen een lange maar hele mooie reis.. Maar wat een gedoe bij zo'n grens pfff in de hitte als enige blanken tussen 50 donker getinte(arme) mensen is niet echt een pretje maar met 24 stempels in in onze paspoorten mochten we verder rijden maar niet voordat ze in de achterbak hadden gekeken of we soms mensen meesmokkelden...Aangekomen in het hotel hebben we echt heerlijk geslapen.De volgenden dag (We zijn de dagen en de datums onder tusen volledig kwijt)zijn we naar Bayala gereden net na binnenkomst op het terrein liepen de giraffen,zebra,s en wratten zwijnen (poenba's) al voor en naast onze auto verder hebben daar heerlijk de hele middag bij het zwembad gehangen..(op stoelen dat wil je niet weten, gewoon keihard en zonder kussen)Haha binnen 5 minuten hadden we al een houten hol van heb ik jou daar..De volgende morgen... ik ga even stoppen want als het internet eraf gaat ben ik allse kwijt en ik heb geen zin om het nogeens te typen...Tot deel 2

• 19 November 2011 - 17:08

Harm & Lijda:

Klinkt geweldig allemaal. Ben benieuwd of je camera het trekt met alle fotoos die jullie al hebben gemaakt :-)
    Zijn jullie nu op de helft? Geniet er nog van! Dankzij de verhalen genieten we mee. Groetjes.

• 20 November 2011 - 11:13

Marie-Anne Sluiters:

Lieve Arianne & Paul,
    Wat een andere wereld waar jullie nu in vertoeven. Wel bijzonder fijn om zo iets samen te beleven. Wat zullen jullie lang over deze machtige vakantie terug denken. Ik ben benieuwd hoeveel foto's er straks genomen zijn...
    Veel liefs van ons,
    Fred & Mar.

• 22 November 2011 - 15:31

Ger En Aad :

nou mooi he allemaal kom ons heel bekend zijn jullie in de buurt van Durban of al weg ik lees het wel geniet er van tot hoors