Dagen met een gouden randje! - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Dagen met een gouden randje! - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Dagen met een gouden randje!

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

21 Juni 2017 | Verenigde Staten, Yellowstone

Wauw wat een dagen... Een dag met een heerlijk zonnetje.. en zoveel moois gezien... En met als klap op de vuurpijl een super verbrandde nek. ( dat is dan wel weer een beetje jammer ). We hebben geisers gezien zo mooi niet normaal... En wat kunnen ze stinken.. Rotte eieren zijn er niks bij. Blubberende modder vulkanen.. ( die waren wat grauw vandaag ).. Ze zagen er zo lekker uit dat je je er bijna zou laten inzakken.. Er zijn zulke mooie poelen bij in alle kleuren van de regenboog.. Als je daar iets of jezelf in gooit blijft er niks van je over.. ( misschien een nieuw idee in de uitvaart branche, of voor serie moordenaars). Onderweg natuurlijk heel veel van die hokjes bezocht om te plassen, van die plastic wc's. ( Nee niet alleen de bril maar ook de pot is van plastic ).. Sommige mensen die ze gebruiken begrijp ik niet.. Geloof me je wilt er zo snel mogelijk uit zijn.. nou sommige mensen vinden het er heerlijk en zitten er wel 10 min op!!
Ik heb al gekeken of er misschien ook een douche in het hok zit maar ik heb hem nog niet ontdekt.. Wat ik ook niet begrijp is dat ze na hun toilet bezoek de klep naar beneden doen, probeer je maar is voor te stellen!! Het erge hiervan is dat ik die klep 1 minuut later weer omhoog moet doen.. .Brrr. Ik zal jullie de foto hiervan besparen. Waar er hier ook een plaag van is zijn Chinezen, onbeschofte, stinkende, scheten latende en heel slecht rijdende bestuurders.. Ik weet wel dat er nu 1 chinees is met zijn schouder uit de kom.. Ik ga natuurlijk niet opzij als hij asociaal op mijn stukje loopt, en ik heb meer massa dan meneer chinees dus hij had heel veel pech en pijn.. Vandaag hadden we een super dag en echt heel veel dieren gespot.. Zo gaaf.. Wel meer dan 1000 bizon's , herten met baby's , met grote geweien, kleine chippie's, een Elk mannetje , roofvogels.. pelikanen.. reebokken, een Bizon bijna op de auto. Hij sprong zo de weg op .. ( hij was geïrriteerd door een vogeltje ).. we zagen een groep pelikanen in de lucht.. een mega kraai achtige zo mega dat ik mijn deur maar dicht heb gedaan. Een coyote en als mega klapper ( op veilige afstand ) een Grizzly beer.. Gelukkig had ik deze morgen een goede uitleg gekregen van Paul hoe ik een Grizzly beer kan onderscheiden van de bruine beer!! Als ik achterna gezeten wordt door een beer.... Moet ik in een boom klimmen.. ( ik zie mezelf al gaan, een trap is al moeilijk ) Ik moet daar blijven zitten!! Als de beer ook omhoog klimt is het de bruine beer.. Als hij niet omhoog klimt maar heel hart aan de boom schut is het een Grizzly.. Je begrijpt wel dat ik heel blij ben met deze informatie.. We proberen wat foto's bij te voegen..

  • 21 Juni 2017 - 07:10

    Sandra:

    Haha kut Chinees

  • 23 Juni 2017 - 07:42

    Rob:

    Was die chinees aan het eten? Ik heb altijd begrepen dat ze dan boeren en schijten. Mooi verhaal, geniet er nog van jullie laatste week.

  • 23 Juni 2017 - 10:52

    Ger Enaad:

    hallo Paul en Aai als ik het zoo lees genieten jullie wel
    Wat mooi de foto en wat een dieren mooi hoor
    jullie hebben zeker wel gehoord dat Marco een zoon heb gekregen
    Leuk hoor
    veel plezier met jullie reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 27476

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: