Glacierpark - Reisverslag uit Glennville, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Glacierpark - Reisverslag uit Glennville, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Glacierpark

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

18 Juni 2017 | Verenigde Staten, Glennville

Nu 2 dagen lekker genieten van het Glacier park, super mooie plekjes gezien.. Onze bijna beer ervaring gehad.. ( ik had bij het visitor center gezien waar de beer die dag gezien was) Dus dat rondje 2 x gelopen... gewapend met onze net gekochte beer spray... ( niet om jezelf mee in te sprayen wat ik natuurlijk dacht.. insecten weer je immers ook af met insecten spray op jezelf... ) Maar helaas voor ons geen beer.. De 2de dag naar de andere kant van het park gereden.. De weg binnen door was nog dicht door de sneeuw.. het was wel 400 kilometer heen en weer maar meer dan de moeite waard... Daar zat hij dan... Willow de beer!!! Helaas had de mevrouw die het park bewaakt helemaal geen goeie bui en ging al krijsend op de arme Willow ( bij de ingang/ uitgang stond hoe hij heette) af en weg was hij... maar wel super gaaf... Ik zal de ene foto die we van hem hebben erbij doen..

• 18 Juni 2017 - 09:46

Sandra:

Wow klinkt spannend en avontuurlijk

• 18 Juni 2017 - 10:00

Fred En Mar:

Wat een spannende reis maken jullie is super fijn, geniet maar lekker, veel liefs van ons, Fred & Mar.

• 18 Juni 2017 - 16:10

Lia: