Aangekomen in Amerika - Reisverslag uit Glennville, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Aangekomen in Amerika - Reisverslag uit Glennville, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Amerika

Door: A de M

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Glennville

Na 10 uur vliegen veilig geland op de lucht haven... verder met de check... Na anderhalf uur in de rij.. mogen we ons melden bij een aller vriendelijkste mevrouw... Wat komen jullie doen in Amerika? Vingerafdrukken van al onze vingers duim en pink een foto en weer een iris scan zijn we goed gekeurd en mogen we naar de kaart inlever meneer die we in het vliegtuig ingevuld hebben... En ja dan eindelijk mogen we onze koffers halen die helemaal alleen rondjes aan het draaien zijn op de kofferband.. Op weg naar de huur auto.. netjes de bordjes gevolgd om dan uit te komen bij de METRO.. Wel gek want we hebben geen flauw idee waar we er weer uit moeten.. maar op goed geluk en later een aardige meneer komen we bij de ophaal plaats die ons naar de auto brengt.. Formuliertjes ingevuld en we mochten zelf een auto kiezen uit de middenklas, de sleutels zaten er in..dus nu gaan als een banaan richting Ritzville.
Onderweg zag Paul al een Beer... haha het zal de slaap geweest zijn want er zat echt geen beer ( aan de andere kant van de snelweg ).. Vandaag is het wel een uitdaging om niet in slaap te vallen omdat het hier 9 uur eerder is. We zijn dus om 10 uur gaan vliegen om hier om 11 uur in de morgen aan te komen.. Het was een uitdaging maar we hebben het gered.. De volgende dag vroeg opgestaan om naar Whitefisch te rijden bij het Glacierpark. Nog een erg leuk stadje onderweg bekeken om in de zeik regen aan te komen.. Morgen schrijf ik weer verder.. nu ga ik lekker in het kabouterbad.

• 17 Juni 2017 - 08:57

Rob:

Ha wereldreiziger,
    Heftig haar jullie negatieve ervaring met Bambi. Hoop niet dat het jullie vakantie verder beïnvloedt. Komen jullie wel een beetje uitgerust terug

• 17 Juni 2017 - 09:05

Ma:

Wat een ervaring. Niet voor herhaling vatbaar. Fijne en mooie reis verder.
    Groetjes van ons

• 17 Juni 2017 - 10:03

Ger En Aad:

Hallo Paul en Aai goed aangekomen in Amerika
    Dus nu ga jullie reis beginnen
    Is toch wel erg met je Paul als je een Beer zie in de Stad
    Ga lekker slapen we horen jullie morgen weer
    Liefs van ons xxxxxx

• 17 Juni 2017 - 10:37

Fred & Mar:

Wat gaan jullie weer heerlijk genieten, heel veel plezier en maak er wat van, de keuze is zeer uitgebreid, dus wensen wij jullie heel veel succes en wat een belevenissen gaan jullie nu weer beleven. Veel liefs van ons, Fred & Mar.

• 17 Juni 2017 - 11:11

René:

Zo he, dat is even heftig aan je vakantie beginnen... (Midas wil op zich die ree wel in de tuin begraven zodat we later het skelet weer op kunnen graven hoor... Dat je een origineel souvenir hebt ;-))

• 17 Juni 2017 - 12:19

Pa:

Hallo Paul en Arian,
    Ja ik heb de vlucht vanaf Schiphol naar Seattle op de pc kunnen volgen en zag voor jullie Whatsapp dat jullie geland waren. Via Google heb ik ook de hotels eens bekeken en de ligging daarvan. Dat ziet er allemaal geweldig uit, maar de omgeving is belangrijker, veel natuurparken zo te zien. Jammer is dat ze erg klein zijn - geintje - . Geniet van de reis met volle teugen. Wij lezen jullie verslagen met veel plezier. Veel groeten van Ma en Pa