Daar gaan we weer.... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer.... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer....

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

10 Juni 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo Luitjes nog twee nachtjes dan is het weer zover dan vliegen we naar Seattle om daar iets meer dan 2 weken ( bijna 3 klinkt veel langer ) rond te toeren en hopelijk weer heel veel moois te zien.. Als je dit wil volgen hoef je niks te doen... Maar wil je het niet volgen laat het dan even weten dan halen we je uit de mailing lijst... Tot snel weer

• 10 Juni 2017 - 16:04

Joop Maagdenberg:

• 10 Juni 2017 - 16:07

Aad En Ger:

wij wensen een hele fijne vakantie
    geniet er van
    de twee oudjes uit Vlaardingen
    xxxxxxx

• 10 Juni 2017 - 17:09

Lia:

Weer leuk om jullie weer te volgen ,Arianne doe je best maak er weer iets moois van

• 10 Juni 2017 - 17:45

Frans:

Geniet van ieder moment en absorbeer alles op! Ik wacht nu al op het volgende mailtje!

• 10 Juni 2017 - 18:04

René:

Ja, ech wel, ik zit alweer op het puntje van m'n stoel!

• 11 Juni 2017 - 08:06

Sandra En Ron:

Heel veel plezier en wij weten zeker dat jullie weer mooie dingen gaan zien. Gaan jullie met veel plezier volgen en kijken of we herkenbare dingen lezen !!!

• 11 Juni 2017 - 10:04

René:

Bon voyage! En laat Trump gewoon daar alsjeblieft?

• 11 Juni 2017 - 17:38

Nick En Debbie :

Lieve vrienden,

We wensen jullie weer een goede reis met leuke bezichtigen , waanzinnige uitzichten , leuke ontmoetingen en heerlijk weer. Geniet ervan. Benieuwd naar jullie verhalen. Dikke knuffel Nick en Debbie

• 11 Juni 2017 - 21:25

Rob:

Onze vakantie zit er op, die van jullie gaat beginnen. Ben benieuwd naar alle spannende verhalen. Geniet er van en doe Donald de groeten mocht je hem tegen komen.
    Groetjes Rob

• 13 Juni 2017 - 10:19

Ro En Met:

Hoi Luitjes,

Heel veel plezier daar. Geniet ervan!!!!!!!!