Lief dagboek.. O nee Grand Canyon met een grote G. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Lief dagboek.. O nee Grand Canyon met een grote G. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Lief dagboek.. O nee Grand Canyon met een grote G.

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

28 Mei 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Gisteren Page achter ons gelaten om naar de Grand te rijden, Een heerlijk relaxte rit, met een paar stopjes om een paar kiekjes te maken, geluncht ( bij de Sub ) in een niet zo fris dorpje.. De mensen die daar ook een broodje kwamen eten zagen er allemaal een beetje hetzelfde uit ( zoals shrek alleen niet groen ) en als ik het zo van een afstandje bekeek... Hadden ze nog nooit van inteelt gehoord.. Volgens mij hadden sommige ze wel allemaal alleen niet op een rijtje achter elkaar.. We zijn zoals je begrijpt gelijk na het broodje naar binnen gepropt weg gegaan want Paul vond het helemaal niks.. ( heel je hebben en houwen ligt namelijk in de auto).. Op weg naar het hotel zien we voor ons ( wel wat ver maar over duidelijk ) een mountain lion over steken... Heel uniek omdat er nog maar een paar van zijn.. ( geen idee wat ze hier een paar vinden want een kleine cola ligt is hier ook een liter ) ook zien we muildierherten in overvloed.. Zo groot als een klein paard.. Super!! Gewone hertjes en heel in de verte de grote overweldigde Condoor... ( Paul zegt het hoor, ik zag alleen een grote vogel heel ver weg )..in het hotel ff lekker niks gedaan en daarna in het smerigste tentje gegeten.. Getver de getver.. Aan de steak zat geen enkele smaak.. Een stuk mais en als klapper een of ander bonen prut wat op soep leek.. Brrr o ja en een rauwe aardappel die vast gepoft had moeten zijn..Na het eten nog wat rond getuft om dieren te spotten en van de mooie zonsondergang te genieten in de Grand Canyon.. ( jammer dat er 2 gasten op een schitterend plateau zaten met hun radio op 10 met vreselijke neger ( sorry voor het woord ) muziek.. Maar de zonsondergang was super mooi.. Daarna vroeg naar bed... Want morgen gaat het gebeuren... De helikoptervlucht boven de Grand...