Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

25 Mei 2015 | Verenigde Staten, Page

Vandaag weer een flink stuk gereden, ik wist wel dat we veel zouden rijden maar minimaal 300 kilometer is niks.. Vanmorgen in de kou vertrokken uit Bryce Canyon om nu weer ( Paul dan ) in korte broek!! Ik natuurlijk niet.. Ik heb lekker mijn vest aan.. Maar wel teen slippers.. Omdat we vanmiddag iets te vroeg waren voor onze kamer zijn we nog ff op pad gegaan.. Wat boodschappen gedaan en een flinke wandeling naar Horseshoes bend gelopen, super mooi daar maar wat een mensen.. Morgen is het Memorial day dus dit voor de Amerikanen een lang weekend vrij.. Maar wat een klim.. En warm.. Maar super mooi.. En wat heb je er vervelende mensen bij.. Ze hadden vandaag blikken met stippen open getrokken.. Van die mensen met zo'n kras stip op hun voorhoofd en die ook nog is vertikken als ze 6 dubbel dik in tegenovergestelde richting komen ook maar ook iets opzij gaan.. ( ik denk dat er een paar bijzijn met wat blauwe plekken nu want ook ik ga geen meter opzij ) en ik heb wat meer massa dan 3 van die stippen bij elkaar.. Uiteindelijk was de kamer klaar en hebben we weer een heerlijke kamer. ( kijken of de bovenburen zich een beetje gaan gedragen anders komt de klerenhanger weer tevoorschijn).. Een lekker burgertje gegeten en nu in de lobby aan de wifi.. Morgen duimen voor een beetje zon.. Mogen avond dan weer super mooie foto's.. Voor vandaag is het genoeg geweest zal nog een paar foto's van gisteren erop zetten en dan lekker mijn mandje in.. We zitten weer in een andere staat dus weer is de tijd anders... Tot morgen...

  • 25 Mei 2015 - 09:24

    Ger En Aad:

    Goedemorgen wat een reis he jongens leuk hoor
    Wat een groot land is het toch
    Alleen de afstanden die jullie rijden
    Maar wel mooi de foto's
    Fijne reis verder en tot het volgende verslag xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 27460

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: