Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

24 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag een verdiend rustig dagje.. Heerlijk!! Omdat we gisteren zoveel gezien hebben ( met mooi weer ) vonden we het helemaal niet erg om vandaag een heel rustig dagje te hebben.. we hadden nog het plan om een wandeling door ( een heel eind naar beneden en weer omhoog ) de Canyon te maken maar eigenlijk waren we blij dat het vandaag heel koud en regenachtig was.. en ook de uitglijder gisteren in de badkamer heeft mijn knieën niet echt goed gedaan dus dit luier en cache dagje was niet verkeerd.. Door het zoeken nog wel een heel mooi meer gevonden.. Sommige schatten kunnen echt heel mooi liggen.. Bij 1 kwamen de reeën of herten ( geen idee wat het verschil is ) even op gepaste afstand kijken om er vervolgens elegant zoals ze kunnen huppen weg te huppen.. zo gaaf!! van middag nog even een neppie gedaan.. en vanavond de vieste pizza ooit gegeten.. nog even in de auto een rondje gereden en geconstateerd dat alles gisteren echt veel mooier was.. Paul is lekker gaan lezen in ik zit in de lobby dit verslag te schrijven..( geen wifi in de kamer ).. het is trouwens een super hotel. heerlijk stil en relaxt. We zijn er wel achter dat we ( gelukkig allebei ) meer natuur mensen zijn dan stads mensen zijn.. ik heb wat foto's geplaats alleen niet bij de goeie dagen denk.. de volgende foto's zijn van de Bryce maar die staan nog op de camera.. Morgen naar Page.. kijken wat daar weer voor moois te zien is.. nu ga ik lekker een colaatje light halen en verder in mijn boek... knuffels uit America O ja je wil het niet geloven maar waar we komen worden we geprezen omdat we zo goed engels spreken... haha we hakkelen en takkelen maar wat.. ze moesten is weten dat ik zeg niet met wie en ik al onze Engels toetsen hebben gejat voordat we de toets kregen )..

• 24 Mei 2015 - 08:39

Frans:

Tja, natuur en rust het blijft een mooie combinatie. Heb ik ook ontdekt met cachen. Reuze benieuwd naar alle foto's hier

• 24 Mei 2015 - 08:46

Jennifer:

Klinkt allemaal super wat jullie daar meemaken

• 24 Mei 2015 - 20:51

Ing:

I didn't no what you mean...............
    xxxx