Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

23 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Gisteren inderdaad op tijd naar bed gegaan, Paul sliep al heel snel.. Maar ja ik was natuurlijk nog van alles aan het doen.. Ondertussen kwamen ons bovenburen thuis en dat hebben we gehoord... Wat maakte die een herrie niet normaal.. Ik lag me natuurlijk al op te vreten maar ja Paul sliep dus bleef ik maar geduldig liggen.. Toen Paul om half 1 wakker werd van de herrie kon ik eindelijk laten weten dat ik het er niet mee eens was.. Haha met de klerenhanger lekker ff op het plafond gebeukt... En daarna was het stil.. De boodschap was aangekomen... Daarna heerlijk in slaap gevallen totdat de wekker ging.. Opstaan, ontbijten en op pad.. En gelukkig waren we op tijd.. Waanzinnig niet normaal hoe mooi een paar stenen kunnen zijn.. Echt niet te geloven.. Het is bijna nep.. Ik moet zeggen dat ik de randen ( als ik het zo mag noemen ) mooier vind dan het midden. Haha geen cultuur barbaar maar een natuur barbaar noemt Paul me nu.. Heel veel mooie plekken gespot, en op de foto gezet.. Om een uurtje of 2 ons hotel gaan zoeken wat in het park zelf ligt.. Ideaal!! Geluncht en op zoek naar onze kamer.. Uiteraard eerst in het verkeerde stuk.. Alleen dan geen 4,5 uur maar 4,5 min terug rijden. Sunset in plaats van sunrice.. Maar onze kamer voor 2 nachten gevonden. ( nu zijn wij de boven buren dus ik ga proberen zachtjes te doen, en niet zo lomp..) Met uitzicht op een mooi stukje bos voor ons.. Heerlijk rustgevend..Paul is dan ook gelijk in slaap gevallen om na 2 uur wakker te worden.. En ik ik ben heerlijk in bad gegaan.. Heerlijk.. Alles is wel groot in Amerika. Een soort van Club sandwich kan een heel gezin van eten. O ja internet is niet optimaal hier dus morgen proberen we foto's te plaatsen...

  • 23 Mei 2015 - 12:29

    Wil:

    Jaaa wij willen foto's!! foto's!!! Lekker hè zo'n ontbijtje, te goor voor woorden, maar ja....ook hier gledlt.....LAAT ZE MAAR LEKKER DE TERING KRIJGEN MET D'R BREAKFAST....bleeeeeeeh...Volvo ronkt al een beetje...en kwispelt alweer wat....maar blijf nog maar ff hoor!!! Enjoy!!! Dikke smak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Arianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 27462

Voorgaande reizen:

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Daar gaan we weer...

06 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Paul en Arianne zijn in in Amerika

09 November 2011 - 04 December 2011

Laatste weekje alweer!!

Landen bezocht: