Zion National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

23 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Na een heerlijk nachtje slapen, en een stevig ontbijt waar die amerikanen echt niks van snappen ( in de morgen krijg je een omelet met gebakken aardappels... En bij je steak krijg je patat en toast... En natuurlijk alles van en in plastic..) Zijn we vandaag een dagje in Zion park.. In dit park mag je niet zelf rijden dus met de bus van mooi plekje naar mooi plekje gereden, mooie wandelingen gemaakt en hertjes gespot.. vlinders, vogels en mooie bloemen gespot. En niet te vergeten van die leuke kleine eekhoorntjes.. Paul heeft er denk al 100 gefotografeerd maar ze zijn dan ook heel leuk.. Ongelooflijk hoeveel verschillende kleuren er in een mega rots zitten.. Nog even op ons gemakkie naar de rots klimmers gekeken, dat zou ik echt voor geen miljoen doen.. Aan zo'n touw omhoog klimmen...en dan maar weer naar beneden zien te komen.. Daarna richting de uitgang met het bussie .. Om onderweg naar onze heerlijke kamer nog een paar geocaches op te pikken en nog ff lekker te lammen.. Een lekkere steak en hamburger gegeten ( op een plastic bord, en de hamburger in een plastic mandje ) en daarna naar bed.. We moeten morgen heel vroeg op omdat er in de Bryce Canyon heel veel regen en onweer wordt verwacht in de middag dus als we in de morgen nog een stukje zonder regen willen zien zullen we vroeg op pad moeten.. Het wekkertje om half 7... Welterusten allemaal...

• 23 Mei 2015 - 11:05

Ger En Aad:

hallo lievers het is erg mooi he ??? geniet er van en Paul lus jij s'morgens geen aardappelen Aai alles goed met jou niet te vermoeiend het is een prachtige reis groetjes xx