Van San Francisco naar het Yosimite National Park - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu Van San Francisco naar het Yosimite National Park - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Paul en Arianne Maagdenberg - WaarBenJij.nu

Van San Francisco naar het Yosimite National Park

Blijf op de hoogte en volg Paul en Arianne

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vanmorgen ingepakt om weer verder te reizen... Eerst ( even ) de auto opgehaald bij het verhuur bedrijf.. Een mooie witte Chrysler 200.. Lekker de drukke stad achter ons gelaten op weg naar de rust... We zijn er nu toch wel achter dat we rust veel fijner vinden dan een drukke stad.. Aangekomen in Cedar lodge hebben we ingecheckt en onze sleutel gehaald... Wat een heerlijke kamer hebben we hier... Gewoon 2 twee persoons bedden... ( die we ook allebei gaan gebruiken omdat ik nog geen nacht meer dan 4 uur heb geslapen ).. Nog even een stukje gereden, parkkaart gekocht wat mooie foto's geschoten van de rivier.. en daarna heerlijk gerelaxt...( in het zitbad ) .. Heerlijk wat gegeten.. Wat niet echt van een leidde dakje ging.. We zaten in het ik doe net of ik jullie niet zie hoekje.. Ze vergaten drinken te brengen tot 2 x toe dus helaas voor hun geen tip... Morgen na het ontbijt naar het park om weer heel veel moois te gaan zien...

• 17 Mei 2015 - 12:23

Andre:

WAT!!! Geen tip, jullie durven hahaha wat heb ik nou gezegd.